RFTB 2014 – ediţia de toamnă

Autor: fashiongale
Postat la 19 aug 2014

Let`s speak fashion! La ediţia de toamnă a RFTB-ului vom avea parte din nou de o serie ȋntreagă de activităţi conexe, vom vorbi din nou modă ȋntr-un mod aparte cu oameni deosebiţi. Workshop-urile acestei ediţii vor avea ca actori principali trei dintre cele mai interesante nume din peisajul modei româneşti: Ana Morodan, Noemi Meilman şi Mihai Cosmaţchi.

Cu o istorie de 4 ani ȋn mediul online, Ana Morodan este una din cele mai urmărite personaje din virtualul românesc blogul său, www.anamorodan.com, fiind accesat de zeci de mii de "prieteni/e, admiratori şi admiratoare de viaţă cu detalii frumoase, cu pasiune pentru modă şi nostalgii estetice fără vârstă", aşa cum ȋşi numeşte "contesa milenistă" cohortele ei F (fani, friends, followers). Ȋn 2014, Ana Morodan a fost votată "Digital Diva of the Year" la cea mai importantă competiţie a bloggerilor şi personajelor online fashion din Romania. Marca ei e ȋn continuă expansiune şi ȋn afară de colaborări cu peste 60 de branduri de fashion, design, travel, beauty, lifestyle prezenţe pe piaţa românească (ca ambasador şi endorser), Ana a lansat colecţii personale de pantofi, porţelan şi bijuterii, este speaker motivaţional, "antrenor de stil personal", consultant de imagine, gazda unui club de carte şi profesor de tendinţe la cursul "5 minute". Ana va vorbi la RFTB despre construirea unui brand personal credibil, despre Do`s and Don’t`s ȋn promovarea online şi edorsment ȋn moda românească.

PR-ul de modă a primit noi valenţe ȋn România datorită lui Noemi Meilman. Personalitate complexă, “Noemi connecting people”, cum i se mai spune, are unul dintre cele mai citite şi apreciate bloguri – “Plăcerile lui Noe”, are nenumărate proiecte ȋn care a cuprins din cele mai diverse nume de branduri şi personalităţi, de la Campari, P&G şi Toyota la ID Sarrieri şi Le Petit Indigent. Noemi a studiat dreptul, are un master ȋn comunicare şi a fost profesoară de ebraică la Facultatea de Limbi Străine din Bucureşti. Acum este cufundată ȋn tot ceea ce ȋnseamnă modă, iar la RFTB va vorbi despre PR, un ABC neconvenţional si despre fashion locovorism - consumul de modă românească.

Mihai Cosmaţchi a fost editor de modă, este lector la Fudaţia Calea Victoriei, a lucrat ca ataşat de presă al Institutului Francez din Bucureşti. A studiat Literele, are un master ȋn muzeologie şi antropologie la Paris şi unul ȋn management şi politici culturale la Lyon. A realizat o serie impresionantă de evenimente culturale francofone, a lucrat pentru The Kreisberg Group New York şi are ȋn portofoliu clienţi precum arhitectul Santiago Calatrava, National Endowment for the Arts şi Rolex Awards. Atelierul său ȋn cadrul RFTB, “Diferenţa dintre modă şi lux”, ȋşi propune să definească industria luxului şi să prezinte strategiile celor mai importante grupuri financiare din domeniul modei.

Ediţia de toamnă a salonului profesionist al industriei modei – RFTB – Romania Fashion Trends & Brands – se va desfăşura ȋn perioada 14 – 16 octombrie, ȋn centrul capitalei!


Colecţiile pregătite a fi expuse ȋn cadrul RFTB vor fi pentru sezonul:

primăvară/vară 2015 (confecţii)
toamnă/iarnă 2015-2016 (ţesături)
Salonul de tendinte - pentru sezonul toamnă/iarnă 2015-2016


Pentru informaţii suplimentare :
Ovidiu Buta – ovidiu.buta@fashionandbeauty.ro
Liana Martin – liana.martin@fashionandbeauty.ro
Lucian Diaconu - lucian.diaconu@businesstexin.ro
press@rftb.ro

fashiongale.ro

Comanda acum!