Consumatorul și Moda - carte dedicată industriei fashion

Autor: fashiongale
Postat la 22 sep 2014

   Consumatorul și Moda abordează în premieră, în România, un subiect din zona marketingului în modă - comportamentul consumatorilor, respectiv tipologia lor și implicațiile care decurg din rolul acestora pe piață, în relația cu brandurile și în calitate de consumatori ai modei. Cartea reprezintă o noutate nu doar prin subiectul abordat, ci și prin informațiile de actualitate din domenii multidisciplinare, precum marketing, psihologie, management, tehnologie, neuromarketing.

   Consumatorul și Moda este scrisă de Ana Raluca Chiosa, cea care a semnat, alături de Liana Martin, cartea Comunicarea în Modă, lansată în luna aprilie a acestui an în cadrul Salonului RFTB.
   Moda este o afacere care trebuie gestionată cu atenţie. Elemente ca diferențierea sau reputația stau în mâinile companiilor. Comportamentul consumatorului devine tot mai imprevizibil; ritmul alert al vieţii determină modificări în opinii, preferinţe, atitudini şi obiceiuri de consum. Consumatorul devine tot mai atent la modul în care brandurile comunică cu el, tot mai exigent faţă de serviciile care însoţesc vânzarea, dar mai ales post-vânzarea, tot mai nerăbdător la noutăţile de pe piaţă, aşteptând să fie surprins mereu cu ceva. Ca atare, un rol aparte îl are relaţia cu brandurile, identificarea strategiilor prin care să atragi, să cucereşti şi să loializezi consumatorii.
   Tot în cartea Consumatorul și Moda aflăm care este circuitul neurologic al plăcerii, ce anume provoacă dorinţa de a fi la modă, care sunt mecanismele cerebrale care ne fac să apreciem eleganţa modei sau să o transformăm într-o obsesie. Neuroştiinţele ne ajută să pătrundem în mintea consumatorului, să-i înţelegem comportamentul şi deciziile de cumpărare.
   De asemenea, putem citi despre contribuţiile pe care tehnologia le aduce modei, precum şi  modul în care inovaţiile transformă raportul cu lumea, funcţiile produsului şi viitorul retailului. ”Lumea inovaţiilor şi-a deschis porţile, oferindu-ne cale spre mijloace inedite de exprimare, spre regândirea conceptelor şi produselor, spre reproiectarea strategiilor de marketing”, spune autoarea.

   Cartea va fi lansată în cadrul Salonului RFTB, desfășurat între 14-16 octombrie, la București.

   Pentru comenzi, vă rugăm să completaţi formularul de la Contact.

fashiongale.ro

Comanda acum!