Prezentare de brand: RVL

Autor: Ana Raluca Chiosa
Articol vizualizat de 9347 ori.
Postat la 30 iul 2009

 

Considerat un pas îndrăzneţ la momentul demarării, şi anume crearea unei case de modă care să se adreseze unei generaţii noi de tineri, astăzi compania Ravioli este concentrată pe extinderea capacităţii de producţie şi a pieţei de desfacere atât în România cât şi în străinătate.

 

Evoluţie

Compania Ravioli s-a înfiinţat la Iaşi, în anul 1994, remarcându-se prin stilul modern, non-conformist, în tendinţe. De aproximativ 10 ani compania Ravioli este prezentă la cele mai importante târguri şi festivaluri de modă din România şi străinătate, cu modele sofisticate şi inovatoare din punct de vedere al designului.
În 2003 s-a lansat şi brandul Violeta Costin, odată cu prima participare la salonul Prêt-à-Porter din Paris, unde designerul şi managerul firmei a prezentat o serie de colecţii sub nume propriu. 
În 2004 se lansează brandul RVL Jeans, al cărui creaţii se încadrează în stilul casual-vintage şi care ies în evidenţă prin designul non-conformist şi materialele utilizate: broderii, picturi manuale, asocieri inedite de materiale preţioase.
În anul 2006, compania a decis alinierea sub un singur nume: RVL. Orientarea către cerinţele potenţialilor clienţi a fost în permanenţă o prioritate, liniile vestimentare RVL fiind create atât pentru magazinele proprii, pentru lanţurile de magazine Cash&Carry, precum şi pentru colaboratorii externi (Italia, Franta, Emiratele Arabe, Cehia, Slovacia, Serbia, Polonia, Spania, Venezuela).
“Colecţiile RVL sunt rezultatul unor atente observaţii şi analize asupra tendinţelor în designul vestimentar la nivel internaţional, a caracteristicilor şi nevoilor consumatorilor din România,  precum şi a evoluţiei sociale”, spune Violeta Costin, Manager Ravioli. “Un accent deosebit se acordă calităţii superioare a produselor, prin utilizarea de materiale naturale, puse în evidenţă prin broderii şi aplicaţii manuale.”
La nivel naţional, creaţiile RVL sunt disponibile prin intermediul colaboratorilor şi a reţelei de magazine proprii. În prezent, compania Ravioli deţine 7 magazine de brand în marile centre comerciale din ţară: City Mall Bucureşti, Fashion House Outlet Bucureşti, Iulius Mall Timişoara, Iulius Mall Suceava, Iulius Mall Iaşi, Galeria Comercială Carrefour Felicia şi noul magazin Outlet RVL Iaşi.
 
Publicul ţintă
 
Ravioli s-a adresat, la început, publicului tânăr, singurul care la momentul respectiv ar fi ales originalitatea şi tendinţele  lansate, dar odată cu trecerea timpului şi sofisticarea preferinţelor, grupul ţintă s-a lărgit.
Acum target-ul este reprezentat de persoane cu vârsta cuprinsă între 18 şi 50 de ani, deschise spre nou, originalitate şi non-conformism. “Este un segment destul de larg, însă colecţiile RVL au un stil unitar care se mulează pe acest public. Clienţii Ravioli, indiferent de vârstă, se identifică cu stilul RVL“, declară Andreea Topciu, Asistent Marketing Ravioli.
 
1 2

Acest articol vi s-a parut interesant? (20 voturi)

Nu exista comentarii la acest articol.
Posteaza un comentariu
Nume
Email
Subiect
Comentariu

fashiongale.ro

Comanda acum!