Moda şi aplicaţiile mobile

Autor: Ana Raluca Chiosa
Articol vizualizat de 2193 ori.
Postat la 20 apr 2012

 

 

Posibilităţile oferite de mobile marketing sunt extrem de variate, pornind de la campanii de comunicare prin SMS, MMS şi bluetooth, promoţii cu mecanism SMS interactiv, campanii de mobile web pe mobi site-uri dedicate, advergame-uri şi aplicaţii mobile etc.

 

 

IPhone și IPad

 

În 2008, Chanel a lansat o aplicaţie pentru iPhone și iTouch pentru a accesa cele mai recente prezentări de modă, informații exclusive şi rețeaua de magazine.

 

Noutatea Ipad permite combinarea celor două medii: print și online. Utilizatorii pot citi reviste și avea acces pe paginile de socializare în același timp. Reviste GQ sau Marie Claire dețin și versiuni Ipad ale revistelor tipărite. Dintre branduri, Abercrombie and Fitch a îmbrățișat tehnologia Ipad. Campania Burberry din 2009, institulată Art of the Trench, a fost una relevantă și de amploare tocmai pentru că a fost interactivă – permiteau utilizatorilor să încarce pe site fotografii personale ale acestora îmbrăcaţi cu produsele brandului. 

 

Aplicaţia Vanity Fair pentru iPad include secţiuni de publicitate speciale, cumpărate de Microsoft Bing, Aveeno şi Clinique, care conţin filme scurte, de tip “cum să”, disponibile spre vizualizare în modul vertical.

 

Aplicaţia VOGUE iPad de la Conde Nast este o fuziune a revistei glossy cu conţinutul online al site-ului Vogue. Panelul de navigare se bazează în principal pe trei teme orizontale: ştiri, teme şi trenduri.

 

Gucci Style, aplicația iPad şi iPhone de la Gucci, permite accesul la magazinul online, video și informaţii actualizate de pe rețelele Twitter, Tumblr și Facebook.

 

Folosind aplicaţia Net-A-Porter, pentru iPad şi iPhone, utilizatorii pot viziona înregistrări video exclusive, interviuri, sugestii despre produse şi reacţii ulterioare experienţei la cumpărături prin intermediul reţelelor sociale. 

 

QR

Codurile QR (Quick Response) sunt coduri similare cu codurile de bare aflate pe etichetele diferitelor produse, dar includ mult mai multă informaţie decât un cod de bare obişnuit. Acestea oferă clienţilor posibilitatea de a accesa informaţia în timp real şi sunt aplicate în domeniul marketingului pe mobil.

 

Pentru promovarea noii colecţii de jeans, Calvin Klein a optat pentru billboard în New York, având doar un QR Code şi mesajul “Get It Uncensored”. Codul din poza banner-ului duce către un spot din campania publicitară toamnă 2010, necenzurat.

 

În 2011, Diesel a demarat o campanie QR, în care a integrat social media cu POS Diesel a instalat în magazine display-uri cu coduri QR pe care clienții le pot scana, permițându-le să vizualizeze articole vestimentare similare și împartăși cele care le plac prietenilor pe Facebook.

 

În comunicarea digitală, devine din ce în ce mai util ca alături de website-ul de campanie să se ia în calcul şi realizarea unui site dedicat accesului prin telefonul mobil. Brandurile de top utilizează aplicaţii pe platforme mobile pentru a transmite mesajul lor direct către clienţi.

 

Acest articol vi s-a parut interesant? (40 voturi)

Nu exista comentarii la acest articol.
Posteaza un comentariu
Nume
Email
Subiect
Comentariu

fashiongale.ro

Comanda acum!