Istoria ESCADA

Autor: fashiongale
Articol vizualizat de 20716 ori.
Postat la 26 aug 2009

2009

 

Escada a raportat o scădere cu 15% a cifrei de afaceri în 2008 şi a anunţat acumularea unei datorii pe care nu a reuşit să o acopere în prima jumătate din acest an. Grupul german  a intrat in procedura de lichidare, după respingerea de către deţinătorii de obligaţiuni a planului de restructurare.

Deşi mai mulţi investitori s-au arătat interesaţi de cumpărarea casei de modă (LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA şi PPR SA – grup care deţine branduri ca Gucci, Boucheron, Balenciaga sau YvesSaintLaurent), pe 13 august 2009 Escada a intrat oficial în faliment.
         Colapsul Escada vine după mai mulţi ani de schimbări la nivelul conducerii, a unor modificări de design şi a unei pieţe a bunurilor de lux în declin.

 

   Elemente de poziţionare: eleganţă, culoare, calitate, lux, atenţie la detalii, stil feminin.

 

   Target: femei cu vârsta între 30 şi 60 de ani, segment de lux.

 

   Portofoliu: ESCADA Collection and ESCADA Sport, ESCADA Accessories (încălţăminte, genţi, curele, produse din piele) şi Licenses (ochelari, parfumuri, eşarfe, bijuterii, cravate).

 

 

 

 

 

1 2

Acest articol vi s-a parut interesant? (17 voturi)

Nu exista comentarii la acest articol.
Posteaza un comentariu
Nume
Email
Subiect
Comentariu

fashiongale.ro

Comanda acum!