Interviu: ANDRA CLIŢAN

Autor: Ana Raluca Chiosa
Articol vizualizat de 2639 ori.
Postat la 20 sep 2010

  

   Atrasă de culturi şi porturi populare, Andra Cliţan surprinde, cu fiecare colecţie pe care o realizează, prin transpunerea până în cel mai mic detaliu a surselor de inspiraţie în ţinute prêt-a-porter.

 

 

 

“În România, contează foarte mult imaginea.”

 

   Contactul cu moda

  A.C.: Am început să fac modă încă din clasa a 5-a, însă primele prezentări le-am avut în timpul universităţii, sub îndrumarea d-nei profesoare Elena Basso Stănescu. După absolvirea universităţii, am încercat să fiu consecventă cu prezentările şi pot spune că în cea mai mare parte am reuşit, sper să fie la fel de bine şi în continuare.

 

 

   Caracteristicile creaţiei

  A.C.: Am hotărât să adopt declarat o inspiraţie din arta tradiţională, respectiv din zona Maramureşului, fie că aceasta se manifestă prin croiurile utilizate, fie prin cromatică, ţesături sau motive decorative. Toate acestea sugerate, însă mergând pe o linie vestimentară foarte contemporană. Cu certitudine cei cărora mă adresez se încadrează undeva în grupa medie sau peste medie, din punct de  vedere social au o personalitate puternică, doresc să se individualizeze în societate.

 

   Unde se găsesc creaţiile tale?

  A.C.: Creaţiile mele se găsesc pe site-ul Molecule-f (dar nu sunt toate evident), la show-room-ul meu de pe str. Clucerului nr 49 A, la Ordinary People în curând şi New Elle în Constanţa. Lucrez, însă, foarte mult la comandă, pentru evenimente speciale (precum rochii de mireasa, rochii de gala) vedete şi teatru, ca o noutate.

 

   Cum apreciezi brandurile vestimentare româneşti?

  A.C.: Sigur că avem câteva branduri, precum Irina Schrotter, Sense şi multe altele, unele mai bune altele mai proaste. Un brand presupune mult mai mult decât câteva prezentări de modă, dar nu cred că sunt cea mai în măsură să dau lecţii în acest sens, prefer să rămân pe partea de creaţie.

 

   De ce crezi că au nevoie brandurile româneşti pentru a fi achiziţionate de către consumatorii români?

  A.C.: În România contează foarte mult imaginea, iar dacă numele tău nu rezonează consumatorului, acesta nu cumpără. Şi poate un lucru firesc de altfel, atunci când nu cunoşti un  produs devii automat reticent, cu atât mai mult cu cât piaţa din România este invadată de chinezării. Campaniile de imagine, spun eu, sunt deci foarte importante, aşa cum ar fi firesc să existe şi o reţea de magazine.

1 2

Acest articol vi s-a parut interesant? (17 voturi)

Nu exista comentarii la acest articol.
Posteaza un comentariu
Nume
Email
Subiect
Comentariu

fashiongale.ro

Comanda acum!