Femeile preferă naturaleţea în reclame

Autor: fashiongale
Articol vizualizat de 5237 ori.
Postat la 19 feb 2010

   Potrivit unui sondaj efectuat în 2009, femeile au o atitudine pozitivă faţă de brandurile care prezintă modele mai aproape de identitatea lor reală.

   Ben Barry a revoluţionat industria de modelling prin contestarea conceptului de "frumuseţe ideală". El consideră că modelele ar trebui să reprezinte frumuseţea comună, realizabilă, indiferent de dimensiunea corpului, rasă şi vârstă. După succesul zdrobitor al campaniei Dove, Ogilvy l-a sponsorizat pe Barry pentru a efectua studii la Cambridge Judge Business School. El a cercetat impactul folosirii imaginilor înfăţişând fizionomii feminine cât mai naturale versus tendinţele din publicitate pentru manechinele foarte slabe. 

   Barry a solicitat agenţiilor de publicitate să producă un număr de campanii cât mai realiste pentru produse de consum şi bunuri de lux. Studiul a implicat 2.000 de femei din Marea Britanie, SUA, China, India, Canada, Brazilia, Kenya şi Iordania.
   Cincizeci la sută din campanie a fost realizată utilizând "modelele tradiţionale" cu vârsta între 16 – 24 ani, din SUA, foarte slabe. Cealaltă jumătate a folosit modele atractive, naturale, de vârste, rase şi siluete variate. Potrivit rezultatelor, femeile au o atitudine pozitivă faţă de brandurile care prezintă modele mai aproape de identitatea lor reală. O astfel de campanie le-a făcut să simtă că fac şi ele parte din industria modei şi că sunt considerate frumoase.
 
sursa: Guardian.co.uk

 

 

Acest articol vi s-a parut interesant? (10 voturi)

Nu exista comentarii la acest articol.
Posteaza un comentariu
Nume
Email
Subiect
Comentariu

fashiongale.ro

Comanda acum!