Brand Power: DINASTY

Autor: Ana Raluca Chiosa
Articol vizualizat de 14203 ori.
Postat la 20 mai 2009

 

 

Poziţionare brand

 

Nevoia de a te simţi într-un anume fel, de a te simţi mai bărbat, în pas cu moda, protejat sau celebru sunt situaţii ce apar de multe ori, situaţii ce trebuie exploatate de companiile care activează în domeniul vestimentar. Când potenţialul consumator realizează că are nevoie de ceva de genul acesta, atunci utilizează un produs de marcă al cărui scop este să-i ofere aceste sentimente.”
 
ALB şi NEGRU a fost gândit ca primul magazin de specialitate din România unde cuplurile – care încep prin a fi miri şi mirese – îşi aleg ţinutele pentru cea mai importantă zi din viaţa lor. „Era o zonă exploatată amatoriceşte”, spune Gabriel Muraru. „Am propus un concept în care cuplul să fie în prim plan, un concept destinat armonizării vestimentare în cuplu: ALB – de la albul rochiei de mireasă, NEGRU – de la clasicul negru al costumului de mire. Mire şi mireasă, ceremonie, el şi ea, cuplu ... Am dorit identificarea unui concept care să seducă consumatorii, un concept care să vândă produse – clasic şi modern, tradiţie şi progres, şic şi romantic, feminin şi masculin, alb şi negru.”
În ceea ce priveşte costumele de gală, Dinasty reprezintă alegerea ideală pentru cel mai important costum din viaţa unui bărbat: costumul de mire.
Dezvoltarea companiei prin extinderea liniei de produse şi, implicit, crearea conceptului de retail DINASTY nu a rezultat de pe urma modului cum a fost înţeles clientul tipic, ci a venit din înţelegerea gradului de utilitate. Dezvoltarea noii linii de produse casual - elegantă a fost iniţiată în urma identificării de noi utilităţi complementare, fiind astfel creat brand-ul de retail DINASTY, brand orientat către scop şi care beneficiază de „susţinerea” calităţii brandului original – în cazul nostru, brandul de produs Dinasty şi brandul de retail ALB şi NEGRU.
“În acest moment, Dinasty este una dintre puţinele companii 100% româneşti de îmbrăcăminte pentru bărbaţi pe piaţa din România ce se bucură de un real succes. Acest lucru ne face să fim optimişti şi încrezători în forţele proprii. Punem foarte mult accent pe analiza permanentă a tendinţelor modei internaţionale şi încercăm să îmbinăm creaţia vestimentară cu o execuţie profesionistă a costumelor, cămăşilor şi cravatelor.
Pentru clienţii noştri ne propunem un total look care să nu fie însă excentric; suntem interesaţi mai mult de calitatea acestui look, decât să fim moderni cu orice preţ. Cu alte cuvinte, nu intenţionăm să fim prinşi în capcana unor referinţe elitiste de creator; dorim să ne apropiem şi să inţelegem nevoile cumpărătorului, adăugând un pic de avangardă”, declară Gabriel Muraru.
 
Target
 
În urma studiilor efectuate, profilul clientului Dinasty este următorul:
-        52% au vârsta cuprinsă între 26 şi 35 de ani şi 30% între 36 şi 45 de ani;
-         85% au studii universitare şi postuniversitare;
-         30% lucrează în domeniul economic, 25% în inginerie, iar 20% au funcţii de conducere – top management.
Fiind în permanenţă conectaţi la tendinţele modei internaţionale din acest domeniu, dar şi ţinând cont de profilul consumatorilor din România, Dinasty a reuşit să creeze şi să producă o linie modernă de costume şi accesorii de gală.
Linia business se adresează bărbaţilor din mediile de afaceri şi include colecţii de costume şi accesorii, care pun accent atât pe ideea de confort, cât şi pe cea de eleganţă. Segmentul de piaţă căruia li se adresează este cel al consumatorilor cu venit peste medie.
Colecţia de ceremonie, promovată prin intermediul reţelei de magazine ALB şi NEGRU, include colecţii de costume şi accesorii şi se adresează persoanelor, în special din mediul urban, cu venituri peste medie şi mari.

* această targetare este dată de locaţia magazinelor şi de preţul produselor.

1 2

Acest articol vi s-a parut interesant? (30 voturi)

Comentarii la acest articol / Adauga comentariu
canale de distributie
Postat de adina, 20 ianuarie 2010

as dori sa aflu ce canale de distributie utilizeaza dinasty, si deasemenea care canal considera firma ca este cel mai eficient,si care este celo mai putin eficient?
Posteaza un comentariu
Nume
Email
Subiect
Comentariu

fashiongale.ro

Comanda acum!