Brand Power: DINASTY

Autor: Ana Raluca Chiosa
Articol vizualizat de 6804 ori.
Postat la 20 mai 2009
Intrat pe un segment aproape inexistent la acel moment, considerat mai degrabă un act de curaj decât o idee de afacere, Dinasty este brandul românesc de vestimentaţie masculină care s-a născut din ambiţia de a fi mai mult decât un simplu produs - execuţia profesionistă îmbinată cu utilitatea pe care i-o poate oferi clientului, pentru ca în momentele importante din viaţa sa să arate impecabil, elegant.
 
 
Evoluţie
 
Pentru conceptul de retail ALB şi NEGRU nu există competitori pe plan naţional. Unicitatea acestui concept – ne îmbrăcăm şi ne armonizăm în cuplu – cu ocazia celui mai important eveniment din viaţă constituie însăşi succesul şi forţa acestui brand.
 
Dinasty este un brand de vestimentaţie masculină lansat pe piaţă în 1997. Primele produse lansate au fost cravatele. Referitor la perioada de început a afacerii, Gabriel Muraru, General Manager Dinasty, detaliază: „Produsul era bun, se vindea bine dar nu avea substanţă, îi lipsea ceva. Am început să călătorim în Italia, Franţa, Koreea, pentru a ne documenta. Aveam nevoie de informaţii: despre tendinţe, dimensiuni, forme, cromatică, ţesături, modele. Italienii din Como m-au întrebat ce doream să vând. Am raspuns: cravate. Mi s-a răspuns: cravate vînd toţi. Tu trebuie să vinzi mai mult – un brand. Trebuie să vinzi life-style.
În 1999, am luat una din cele mai importante decizii de afaceri, respectiv am trecut la producţia de costume, considerate piesele de categorie grea ale confecţiilor bărbăteşti. Am făcut acest pas major încurajaţi de succesele înregistrate în activităţile anterioare, dar şi de faptul că piaţa a fost în permanenţă deschisă la produse de calitate superioară la un preţ competitiv.
În anul 2000 am pus bazele unei reţele de magazine – ALB şi NEGRU – deschizînd primul magazin din viitorul lanţ în oraşul de reşedinţă, Piatra Neamţ, în colaborare cu Agnes Toma. Experienţa s-a dovedit a fi un real succes, care a avut ca rezultat noi etape în dezvoltarea firmei: necesitatea de a extinde gama de produse prezentată în magazin si extinderea reţelei de magazine în cele mai importante oraşe. Aşa au apărut în următorii noi magazine ALB şi NEGRU. În 2003 am deschis primul magazin Dinasty în Bucureşti în Unirea Shopping Center; în momentul de faţă avem 7 magazine proprii Dinasty, majoritatea fiind amplasate în centre comerciale de tip mall.”
 

Politica comercială

 

Politica comercială a firmei este orientată, cu precădere, asupra distribuţiei produselor prin intermediul magazinelor proprii.
Pentru zona de ceremonie – gală / ţinute elegante, Dinasty e prezent pe piaţă prin brandul ALB şi NEGRU, respectiv reţeaua de magazine ALB şi NEGRU.
Prin cele 22 magazine ALB şi NEGRU, compania oferă şi ţinute de business, de zi. Gama de produse comercializate prin această reţea cuprinde: costume de ceremonie, costume, evening (cocktail), costume business, sacouri (în sezonul rece toamnă-iarnă), cămăşi de ceremonie, cămăşi de zi, veste de ceremonie, accesorii (cravate, lavaliere, papioane, butoni, curele, pantofi).
Pentru zona casual – busines elegant, compania e prezentă prin brandul propriu, Dinasty, şi implicit, reţeaua de magazine DINASTY. Conceptul DINASTY oferă bărbaţilor o vestimentaţie mai lejeră, casual: costume, sacouri, îmbrăcăminte exterioară, cămăşi, pulovere, jachete, pantaloni, accesorii (butoni, pantofi, cravate, fulare, curele, etc).
Pentru conceptul de retail ALB şi NEGRU nu există competitori pe plan naţional. Unicitatea acestui concept – ne îmbrăcăm şi ne armonizăm în cuplu – cu ocazia celui mai important eveniment din viaţă constituie însăşi succesul şi forţa acestui brand”, declară Gabriel Muraru.
1 2

Acest articol vi s-a parut interesant? (30 voturi)

Comentarii la acest articol / Adauga comentariu
canale de distributie
Postat de adina, 20 ianuarie 2010

as dori sa aflu ce canale de distributie utilizeaza dinasty, si deasemenea care canal considera firma ca este cel mai eficient,si care este celo mai putin eficient?
Posteaza un comentariu
Nume
Email
Subiect
Comentariu

fashiongale.ro

Comanda acum!